Er du turist,
eller bare ikke medlem af klubben og ønsker at leje en bane i en time eller to - tag kontakt til et bestyrelsesmedlem!

Det er også muligt at leje vores baner i.f.b.m. festarrangement
i Resenbro Huset!

Sæsonen:

Banernes belægning er kunstgræs som muliggør spil året rundt, dog ikke i sne. Såfremt du er interesseret i et medlemskab hen over vinteren, så kontakt os på mailen
rtk@resenbro-tennisklub.dk og få et godt tilbud.

Kontingentet giver også ret til at spille soft tennis/minitennis i Resenbro Hallen hver fredag aften fra kl. 18:00 til 19:00 i vinterhalvåret.

Og ellers starter vi ny sæson op til foråret med tilbud om træning mv.

I øvrigt belønnes klubbens
nuværende medlemmer
med to flasker vin , hvis de skaffer et nyt medlem!

Afvikling af klubmesterskaberne hen over sommeren

Evt. deltagelse i eksterne turneringer, hvis der er stemning herfor."

Forside_files/Salg%20ketcher%20og%20bolde.jpg
Tilbud på ketcher og boldeForside_files/Salg%20ketcher%20og%20bolde_1.jpg

"Tennis er for alle”
- deltag i Tennissportens Dag
i Resenbro Tennis Klub

Lørdag den 3. maj 2014 kommer til at stå i tennissportens tegn, idet Resenbro Tennis Klub og godt 150 andre tennisklubber over hele landet arrangerer Tennissportens Dag i samarbejde med Dansk Tennis Forbund.

Resenbro Tennis Klub inviterer til sjov, introduktion og instruktion på banerne fra kl. 14 til 16.

Tennis er for alle uanset alder og niveau, og vi ser frem til at åbne banerne for en masse nysgerrige mennesker på Tennissportens Dag.

Det er gratis at deltage, og man kan låne en tennisketsjer i klubben. Ifm. arrangementet er det i øvrigt muligt at købe en god senior begynderketcher til kun 200 kr. (begrænset antal).

Læs mere om Tennissportens Dag på www.spiltennis.nu.

For yderligere oplysninger kontakt venligst bestyrelsesmedlemmerne
Claus Christensen og Jan Sørensen.

Træning

I lighed med tidligere år tilbyder klubben træning til såvel nybegyndere som øvede.

Træningen starter i år lidt senere op end tidligere år, idet klubbens træner Birgitte Hostrup skal deltage i et Verdensmesterskab i tennis for seniorer ultimo april/primo maj i Florida og først er tilbage i DK til opstart af træning mandag den 12. maj 2014.

Juniorer træner fra kl. 16:00 til ca. 17:00 og seniorer træner fra kl. 18:00.

Ønsker du træning,så kontakt gerne Charlotte Christensen på mailen rtk@resentro-tennisklub.dk for nærmere info.

Klubbens nuværende seniorer starter dog op med tennisspillet fra mandag den 28. april kl. 18:00."

"Planlagte aktiviteter:

Drop-in tennis hver søndag formiddag
- hør/læs nærmere i klubben

Dameaften tirsdag den 17. juni kl. 18:00

Herreaften onsdag den 18. juni kl. 18:00

Stærk/svag turnering lørdag den 29. september kl. 14:00 med efterfølgende fællesspisning